Bit Dragon. Co to jest ? Sprawdzam

Dzień dobry, Ostatnio przeglądając posty dotyczące zarabiania w internecie, natknąłem się na jeden (oczywiście z reflinkiem ) gdzie inwestując swoje Bitcoiny, możemy zarobić na tym 9% dziennie ! Oczywiście 9% dziennego zysku to o jakieś 8,99% dziennie za dużo. Jako, że wykopałem trochę bitcoinów na swoim PC, zarejestrowałem się tam i wpłaciłem minimalną kwotę 0.001 bitcoina.

Tak wygląda ta strona

Jak widać, wpłacone jest 0.001 BTC.

Po 24 godzinach osiągnąłem zysk, dokładnie taki jaki był przedstawiany na stronie!

Kwota, którą zainwestowałem od razu została reinwestowana, więc wg. nich nie pracuje już 0.001 BTC a 0.00109 BTC.

Z góry zakładam, że przeznaczona na ten cel waluta pójdzie na straty, bo albo okaże się, że strona nie wypłaca, albo padnie zanim zdążę kliknąć "wypłać".

Tak więc na razie zostawiam temat aktywny i co jakiś czas zaktualizuję wpis, żeby było wiadomo czy warto, czy jednak jedna wielka ściema !.

Pozdrawiam

Komentarze